Tack för den helgen!

Ville bara säga tack:) lite sent kanske men bättre sent än aldrig.
Jag åkte ner till mina kära kompisar för några helger sedan:) de
var så underbart. Idag så träffas man ju inte så ofta, vi bor på
olika håll. Tråkigt men sant! Men man får ju göra de bästa av
situationen:) De som är bäst är att man får resa, komma hemmifrån
en stund de är ju inte fy skam!

Så tack Anna (brunooo) för ett härligt besök i eran mini apartment:)
Tack patricia för lånet av gästrummet en natt:)
Så slutligen tack Ida:) för en underbar helg:) god mat och underbara
vänner!
Ja tack allihopa för att ni finns , för vad vore jag lr livet utan er!

Ja så behöver ja inte kommentera mina ögonbryn ha ha ha ha
de va ett gott skratt:) man får inte ta vissa saker såå seriöst hehe

Ha de bäst nu tjingeling!!


Kommentarer
Postat av: Ida

Åh så trevligt att läsa lite på din blogg! hehe! Puss

2007-11-13 @ 16:59:40
URL: http://puttelinas.blogg.se
Postat av: Mia

Du verkar ju kommit igång riktigt bra med skrivandet nu =)

Ha det gött!!

2007-11-16 @ 13:02:47
URL: http://karlycke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0