Nyår!

Ja detta nyår, gick ja utanför dörren, har inte gjort det på 3år efter min olycka.
Endel säger att det är bra att gå emot sina rädslor, så detta nyår gjorde jag de.
Men visste att de skulle va riktigt jobbigt. Men iaf. Bjöd hit min bror o Mia min kompis
vi åt middag, drack o hade mysigt,
Sen vid 12 slaget gick vi ut. då dem fick hålla om mig.. alla bilder kom upp igen, allt kom tillbaka.
de va som att va tillbaka igen. vi gick där de hände, den natten då de hände va nog den längsta natten i hela mitt liv. men dem som var med mej ska oxå veta att de betydde så oehört mycket. men som sagt ja klarade mig:) menar lever ju:) hade tur!
Men tycker att dessa jvla raketer ska förbjudas, ja menar hur många blir inte skadade varje år? Hur många hundar o djur mår dåligt?? Om dem nu måste ha sina raketer, kan väl kommunen skjuta av dem på en plats där ingen kan bli skadad. Menar här där ja bor, så skjuter de raketer, på bussar på brevbärare, de är ju helt sjukt, Vad lever vi i för samhälle, menar poliserna har inte ens makten här. Vem ska få stopp på allt skit?
Men iaf, raketer är inge bra på nåt sätt, de skitar ner, dem e farliga att producera. dem e dåliga mot miljön spec när de ramlar ner massa skit.. sen, o vem ska ta reda på de??
Små 15åringar springer runt me raketer, har dem nån koll eh nee.. vuxna verkar inte heller ha koll.!

De finns ju inga possiva saker me raketer? om ni vet nån possitiv sak , så vill ja gärna veta?!

Kommentarer
Postat av: tess

Nope håller med. inge bra med raketer. De håller ju på och pratas om ett förbud nu i alla fall, får hoppas på det!

Hoppas att allt är bra med dig!
Kram
/tess

2008-01-15 @ 22:22:05
URL: http://tezaloniki.bloggagratis.se
Postat av: Anna

Håller med dig rakt i genom, det vet du! Finns alltid här för dig, det vet du oxå :) Hi hi! Du e bäst bruden!
Stor kram

2008-01-16 @ 22:54:08
URL: http://anderssonlindstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0